fredag 2 maj 2014

Ny kanin

Jag fick nyss reda på att jag ska få en ny kanin. Den är den renrasig lejonhuvad. Så vi ska bygga (fyrfackaren). Jag vill helst ha en kille men jag vet inte riktigt en. Kanin mamman är kanel och pappan är socker och om ni vill veta vilka det är så finns dom på hanar och honor här på bloggen :)
Dom ska paras snart efter kanels tonårsperiod är över och det är om ca 2 veckor så dom kommer om ca 1. 1/5 månad. Det kommer bli så roligt! Ungarna kommer typ bli bruna och vita så ni kan ju skriva namnförslag i kommentarerna är ni snälla :)
Sedan så kanske jag ska få en till kanin efter ifall jag tar hand om den första bra och så (vet att jag kommer göra det) och då ska det vara en till tjej så ni kan ju skriva namnförslag till hon också. Det kommer kanske också vara en från Kanels kull.
Mvh/ Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar